Mart ya da Nisan ayıydı sanırım biraz yolumu kaybetmiş gibi hissetmeye başlamam. Uzun zamandır yazan, üreten, paylaşan biri olarak bu yolculuğun nereye gittiğini sorgularken buldum kendimi.
Bir yere varmak için yazmıyordum aslında. Yazmak daha bencilce bir şeydi benim için. Anlamak, bazen bir anlam uydurmak, öğrenmek, biraz da anlaşılmak ve onaylanmak.